انواع اجاق گاز و گریل
نوشته شده توسط : آوا امینی

دستگاه قهوه ساز شنی ، وسیله ای است که در کشور ترکیه تولید می شود با این حال مهندسان ابتکار استیل موفق به ساخت این دستگاه در داخل کشور شده‌اند. ارتفاع این دستگاه نسبتا زیاد است اما در زیر آن یک رادیاتور وجود دارد که از زیر نیز شن ها را گرم نگه می دارد. به غیر از این، دو عدد شمعک نیز روی سینی مخصوص شن تعبیه شده است. شن حرارت را به خوبی در خود حفظ می کند و به سرعت نیز گرم می شود. بنابراین جهت دم کردن قهوه بسیار مناسب است.

بخش های بالایی و بدنه دستگاه از ورق استیل ساخته شده اند. کلیه قطعات با کمک جوشکاری مناسب و دقیق به خوبی به یکدیگر متصل می شوند. در نتیجه، امکان ریزش شن از درزهای آن وجود ندارد.

دیسپلی فست فودی کوچک

دیسپلی فست فودی کوچک یک دستگاه با ابعاد مناسب جهت استفاده در رستوران و فست فودی های مختلف است. در داخل این دیسپلی مواد غذایی مختلفی از جمله مرغ سوخاری، مرغ کنتاکی، سیب زمینی سرخ شده و غیره قرار می گیرند. این دیسپلی کلیه مواد غذایی را در دمای مناسبی نگهداری می کند. درنتیجه، از زمان آماده سازی تا زمان سرو غذاها کاملا سالم و بهداشتی و تازه خواهند ماند.

حرارت مورد نیاز این دستگاه توسط یک المنت فراهم خواهد شد که میزان دمای آن قابل تنظیم است. موضوع مهمی که در مورد انواع دیسپلی مطرح می شود؛ عایق بودن است. در صورت عایق نبودن، حرارت تولیدشده در داخل دستگاه به هدر می رود و موجب اتلاق انرژی خواهد شد. در ساخت نمای این دستگاه، از شیشه سکوریت نشکن استفاده می شود که در برابر حرارت و ضربه مقاومت بالایی دارد.

از جمله عوامل دیگری که مقاومت و کیفیت این دستگاه را افزایش می دهد؛ استفاده از رنگ کوره ای الکترواستاتیک برای بدنه آن است. در نمونه های تولیدی، بیشتر از رنگ مشکی استفاده می شود. با این حال امکان انتخاب رنگ براساس خواست مشتری نیز وجود دارد.

اجاق گاز صنعتی فردار ۹ شعله

در ساخت اجاق گاز صنعتی فردار ۹ شعله دو دستگاه کاربردی و مهم در رستوران ها، یعنی اجاق و فر ترکیب شده است. اجاق دستگاه دارای ۹ شعله است که در سه طبقه جدا از هم و در هر طبقه سه شعله قرار دارد. طبقات ۱۰ سانتی متر با یکدیگر فاصله دارند.

قسمت فر که در زیر اجاق قرار دارد؛ جهت پخت پیتزا و شیرینی مناسب است. با توجه به اهمیت حفظ حرارت، اطراف فر با کمک پشم شیشه به خوبی پوشانده می شود. کلیه بدنه دستگاه از جمله بدنه بیرونی فر از ورق استیل خشدار ساخته شده است. به همین جهت در برابر رطوبت، دمای بالا و سایر عوامل محیطی دوام و ماندگاری زیادی خواهد داشت.

این محصول قابلیت اتصال به گاز شهری یا گاز کپسولی را دارد و در کیترینگ ها و رستوران های بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد. نکته مهمی که در طراحی این اجاق گاز رعایت شده است؛ عدم افت فشار جریان گاز در مواقع استفاده از تمامی شعله ها است. با استفاده از این ویژگی روی تمامی ۹ شعله امکان پخت غذا با میزان حرارت مورد نیاز در یک زمان فراهم می شود.

گریل ذغالی ایستاده فن دار

گریل ذغالی ایستاده فن دار دستگاهی است که در آن تنها از حرارت ذغال جهت پخت و گریل مواد غذایی استفاده می شود. روی اجاق دو عدد سینی گریل چدنی قرار دارد که ابعاد آن ها ۴۰*۷۰ است. جهت گریل کردن مواد غذایی تنها باید آن ها را روی چدنی ها قرار دهید و بلوور زیر دستگاه را نیز روشن کنید. بلوور یا دمنده قطعه‌ای است که وظیفه گداخته سازی ذغال ها را برعهده دارد. دمنده مناسب جهت این اجاق ۲٫۵ اینچی است و با برق تک فاز کار می کند.

ذغال و حرارت ناشی از موجب خوردگی و از پوسیدگی فلزات مختلف می شود اما استیل ضد زنگ متریالی است که در برابر کلیه عوامل محیطی مقاومت مناسبی از خود نشان می دهد. به همین جهت نیز برای بدنه و کلاف پایه های اجاق گریل از ورق های استیل باکیفیت استفاده می شود.

اجاق گاز رومیزی ۶ شعله صنعتی

اجاق گاز رومیزی ۶ شعله صنعتی یک اجاق گاز کاربردی و مناسب است که در آشپزخانه های کوچک موجب استفاده بهینه از فضا خواهد شد. این اجاق ۶ عدد شعله مجزا دارد که هر یک دارای یک رویه چدنی ۲۰*۲۰ سانتی متری هستند. جهت حفظ استحکام و ثبات اجاق، در قسمت پایه ها از کلاف آهن سنگین استفاده می شود اما بدنه دستگاه از جنس استیل ضد زنگ ساخته خواهد شد.

این محصول قابلیت اتصال به گاز شهری یا کپسولی را دارد و به کمک ۶ عدد دستگیره دسته کاردی استاندارد میزان گاز مصرفی آن کنترل خواهد شد.

دستگاه گریل ساندویچ ساز

دستگاه گریل ساندویچ ساز وسیله ای است که با استفاده از آن مواد پروتئینی مختلف همچون مرغ، ماهی، گوشت و حتی سبزیجات گریل می شوند. رویه های این ساندویچ ساز از تفلون مرغوب ساخته شده اند. به همین خاطر موادغذایی یه بدنه نمی چسبند. پس از هر مرتبه استفاده از رویه ها باید شستشو شوند. این شستشو به مرور زمان به رویه تفلون آسیب می زنند. در این دستگاه از رویه های تفلون ضخیم و مرغوب استفاده می شود که ماندگاری مورد نظر شما را در دراز مدت تامین کند.

بدنه این دستگاه گریل کوچک و رومیزی از استیل ضدزنگ ساخته می شود که بتوان لکه های روغن و مواد غذایی برجای مانده را به راحتی پاک کرد. درجه حرارت داخل ساندویچ ساز بوسیله المنت و نشانگر مدرج روی آن تنظیم خواهدشد. به غیر از این دستگاه یک ترمینال سرامیکی نیز دارد.

منبع: ابتکار استیل

 





:: بازدید از این مطلب : 403
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: