فر پیتزا صنعتی و خانگی
نوشته شده توسط : آوا امینی

این فر خانگی دارای 1 عدد ترموستات عقربه ای است و با دارا بودن 1 عدد شعله برنر خطی 45 سانتی می تواند حرارت مورد نیاز برای پخت انواع پیتزا را فراهم نماید، پخت پیتزا در این فر به صورت یکنواخت صورت گرفته و نتیجه ی پخت در این فر، پیتزایی ترد و خوشمزه خواهد بود. این دستگاه بسیار سبک است و شما می توانید از آن در پیک نیک، کمپینگ و مسافرت استفاده نمایید چرا که علاوه بر قابلیت اتصال به گاز شهری سوخت آن از طریق کپسول و چوب هیزم نیز فراهم می شود. از این فر می توان برای پخت انواع نان حجیم، پیتزا، برگر، استیک و… استفاده کرد،

فر پیتزا خانگی بوفالو

ابعاد فر پیتزا خانگی طرح بوفالو 42*70 سانتی متر بوده و این فر ارتفاعی برابر با 25 سانتی متر دارد. فر پیتزا خانگی طرح بوفالو به صورت رومیزی طراحی شده و وزن آن 14.5 کیلوگرم می باشد، این فر می تواند دمای 400 درجه سانتی گراد را فراهم کرده و امکان پخت 1 عدد پیتزا را در مدت 10 تا 20 دقیقه دارد.

 

فر ساندویچ و فلافل لبنانی

از این فر می توانید برای سرخ کردن انواع فلافل، سیب زمینی و آماده کردن برگر استفاده نمایید؛ علاوه بر این در زیر فر ساندویچ فلافل لبنانی 1 عدد فر پیتزا تعبیه شده که ظرفیت 9 عدد بشقاب پیتزا را دارد و اگر در منوی خود پیتزاهایی خوشمزه هم دارید می توانید از این فر ساندویچی استفاده نمایید. طراحان برای نمای این فر از ورق 50 استیل 430 استفاده کرده اند و به وسیله ی پروفیل های لوله ای از جنس استیل سقف و هود را به بدنه متصل کرده و این امر باعث شده که هود به صورت ثابت و محکم در جای خود قرار گیرد. بر روی این هود 1 عدد فن 15 سانتی متری تعبیه شده و قدرت مکش بالایی دارد به نحوی که می تواند انواع دود، چربی و بخارات حاصل از سرخ کردن غذاهای مختلف را از محیط آشپزخانه دور کند.

 

10 نکته طلایی برای افزایش طول عمر سبزی خردکن

یکی از نکات مهم برای نگهداری و استفاده از سبزی خرد کن های صنعتی تیز کردن تیغه های دستگاه است. تیز کردن تیغه ها علاوه بر بهبود کیفیت سبزی خرد شده باعث می شود فشار کمی به دستگاه وارد شده و سبزی خرد کن به سرعت دچار فرسودگی نشود.

2.    سبزی را قبل از خرد کردن خشک کنید

از دیگر نکات مهمی که برای استفاده و افزایش طول عمر دستگاه سبزی خرد کن باید به آن توجه داشته باشید خشک کردن کاملا سبزی است؛ به هیچ عنوان نباید سبزی را همراه با آب داخل دستگاه قرار دهید.

3.    نظافت سبزی خرد کن را فراموش نکنید

از دیگر موارد مهم برای افزایش طول عمر دستگاه سبزی خرد کن نظافت دستگاه است، شما می توانید نحوه ی صحیح شستشوی سبزی خرد کن صنعتی را در صفحه ی ” چگونه سبزی خرد کن را بشوییم ؟ “ مطالعه نمایید.

4.    کوچکترین خرابی را جدی بگیرید

اگر متوجه اختلال در عملکرد دستگاه سبزی خردکن صنعتی شده اید آن را جدی بگیرید چرا که یک خرابی کوچک می تواند به دیگر قطعات دستگاه آسیب وارد کند.

 

معرفی مهم ترین تجهیزات آشپزخانه صنعتی

تجهیزات آشپزخانه صنعتی به انواع مختلفی شامل تجهیزات پخت غذا، تجهیزات سرو، تجهیزات شستشو، تجهیزات سرمایشی و … تقسیم می شوند، اگر خریدار تجهیزات آشپزخانه صنعتی هستید با ما همراه باشید تا با اصلی ترین و ضروری ترین تجهیزات پخت و آماده سازی غذا آشنا شوید:

موتور سرخ کن صنعتی

در واقع دستگاه سرخ کن صنعتی به جهت سرخ کردن و تفت دادن انواع سبزی و پیاز در حجم و وزن های بالا طراحی و ساخته شده و یکی از ویژگی های آن استفاده از تفلون در کف ظرف آلومینیومی یا روحی است که مانع از چسبیدن مواد غذایی به کف ظرف شده و علاوه بر حفظ کیفیت از هدر رفتن و سوختگی مواد غذایی نیز جلوگیری می کند. دهانه ی این ظرف در حدود 100 سانتی متر بوده و همانطور که اشاره کردیم از آن در مصارف صنعتی مانند کترینگ، دانشگاه، اورگان های دولتی و… به جهت سرخ کردن انواع سبزی و پیاز استفاده می شود، این محصول دوام و مقاومت بسیار بالایی داشته و پایه ها از جنس فلز می باشد. این دیگ به وسیله ی شفتی از جنس استیل 304 که در کف ظرف قرار گرفته با 2 تسمه به موتوری متصل شده و این باعث می شود تا سبزی و پیاز کاملا همزده شده و مواد خوراکی به هیچ عنوان نسوزد. در زیر این دیگ نیز یک دستگاه اجاق پلوپز 3 شعله قرار گرفته که به گاز شهری متصل شده و حرارت لازم برای طبخ و سرخ کردن مواد خوراکی را فراهم می کند.

 

 





:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 خرداد 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: