نوشته شده توسط : آوا امینی

فرقی ندارد که قصد خرید انواع تاپینگ های بستنی را دارید یا تاپینگ های پیتزا ساندویچی به هر حال برای خرید تاپینگ های صنعتی باید نکاتی را در نظر داشته باشید که ما در ادامه معرفی کرده ایم.

 

راهنمای خرید تاپینگ سرد و گرم

در قدم اول باید با توجه به کسب و کار خود تاپینگ صنعتی مناسب را انتخاب کنید، تاپینگ ها به دو دسته ی سرد و گرم تقسیم شده و از تاپینگ سرد برای خنک و تازه نگه داشتن مواد فاسد شدنی و از تاپینگ گرم برای گرم و داغ نگه داشتن انواع غذا استفاده می شود، اول از همه باید با توجه به کسب و کار خود تاپینگ سرد یا گرم را انتخاب کنید.

o        جنس تاپینگ

به دلیل اینکه تاپینگ صنعتی در معرض حرارت، رطوبت، چربی و… قرار دارد حتما باید از بهترین متریال ساخته شده و کاملا مقاوم باشد تا بتوانید سال های طولانی از آن استفاده نمایید پس حتما در زمان خرید به جنس تاپینگ توجه داشته باشید.

o        ابعاد تاپینگ

تاپینگ های مختلف با ابعاد و اندازه های متنوع طراحی و تولید شده اند و تعداد لگن یا بنماری ها نیز با توجه به ابعاد تاپینگ متفاوت است و شما باید با توجه به حجم آشپزخانه و ظرفیت کاری خود تاپینگی با تعداد لگن مورد نظر را انتخاب کنید.

 

تفاوت یخچال های صنعتی خوابیده و ایستاده

امروزه تنوع یخچال های صنعتی انتخاب را برای خریداران دشوار کرده و با توجه به اینکه یخچال های صنعتی ارزان قیمت نیستند انتخاب اشتباه باعث صرف هزینه های اضافی خواهد شد، پس اگر قصد خرید یخچال صنعتی را دارید بهتر است پیش از اقدام به خرید حتما با تفاوت های این دو یخچال آشنا شوید تا بتوانید بهترین تصمیم را بگیرد و متحمل هزینه های اضافی نشوید.

انواع یخچال ویترینی ایستاده

بطور کلی یخچال های صنعتی در مقایسه با نوع خانگی قدرت سرمایش بیش تر و ظرفیت زیادی دارند، یخچال های ایستاده که با نام عمودی هم شناخته می شوند در ابعاد و مدل های مختلف به صورت تک درب، دو درب و … تولید و عرضه شده و مناسب برای قرار دادن انواع نوشیدنی و خوراکی در معرض دید مشتری می باشد.

یخچال صنعتی خوابیده (جزیره)

مدل دیگری از یخچال های صنعتی با نوع خوابیده در بازار موجود هستند که ظرفیت بیش تری داشته و معمولا آن ها را در فروشگاه های بزرگ به منظور نگه داری انواع بستنی دیده اید، این یخچال ها هم برخلاف مدل های خانگی ظرفیت و قدرت سرمایش بسیار بیش تری دارند.

 

تفاوت تاپینگ بستنی صنعتی و فانتزی

حال که با هر دو تاپینگ و ویژگی های آن آشنا شده اید، بهتر است مهمترین تفاوت های بین تاپینگ های فانتزی و صنعتی را هم بدانید، هر دوی این تاپینگ ها کاربرد مشابهی دارند اما از برخی جهات تفاوت هایی با یکدیگر داشته که ما در ادامه اصلی ترین تفاوت بین این تاپینگ ها را آورده ایم:

یکی از مهمترین تفاوت های انواع تاپینگ صنعتی و فانتزی در کمپرسور دستگاه است، تاپینگ های صنعتی در مقایسه با مدل فانتزی کمپرسورهای قدرتمندتری دارند.

از دیگر تفاوت های بین این دو تاپینگ اندازه ی آن هاست، در واقع تاپینگ های فانتزی در مقایسه با مدل های صنعتی اندازه ی کوچکتری دارند.

معمولا در ساخت تاپینگ های فانتزی از ورق گالوانیزه و در ساخت تاپینگ صنعتی از ورق استیل استفاده می شود.

ابعاد این یخچال صنعتی طولی برابر با 150، عرض 80 سانتی متر داشته و و ارتفاع آن نیز به 2 متر و 20 سانت می رسد، بر روی این یخچال 1 عدد کلید روشن/خاموش برای کنترل چراغ های داخل دستگاه و 1 عدد کلید صفر / یک نیز برای روشن یا خاموش کردن موتور در نظر گرفته شده است، وجود 1 عدد ترموستات دیجیتالی با قابلیت تنظیم دمای داخل کابین نیز بر روی این دستگاه وجود دارد.

 

یخچال دوجداره الکترولوکس آلمان

 

همانطور که اشاره کردیم شما می توانید حجم زیادی از مواد خوراکی که برای تازه و سالم ماندن نیاز به دمای یخچالی دارند را داخل این یخچال نگه داری کنید چرا که یخچال دو جداره طرح الکترولوکس آلمان در 6 طبقه ساخته شده و این طبقات به صورت شلف و توری شکل هستند و برای همین برودت و سرما به راحتی در بین طبقات جابه جا شده و مواد خوراکی به خوبی خنک می شوند، به عبارت دیگر تبادل هوا به خوبی انجام خواهد شد.

 

یخچال 120 دوقلو پلار

این یخچال دوام و کیفیت بسیار بالایی داشته و در برابر رطوبت و ضربه مقاوم است چرا که جنس بدنه ی بیرونی از ورق فولادی با پوشش رنگ الکترواستاتیک و جنس بدنه ی داخلی آن نیز از آلومینیوم رنگی ساخته شده است. از نظر اتلاف برودت و سرما اصلا نگران نباشید چرا که این یخچال دارای عایق بندی فوم پلی یورتان است، نمای این یخچال از نوع شیشه دوجداره سکوریت است و علاوه بر دوام بالا مشتری و فروشنده می توانند به راحتی محتویات داخل یخچال را مشاهده نمایند. اندازه ی پنجره های نمایش کالا یا سطحی که کالاها بر روی آن قرار میگیرند 1.5 متر مربع می باشد. این یخچال دارای سیستم برفک زدای خودکار است و شما نیازی به تمیز کردن برفک یخچال نخواهید داشت.

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 خرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آوا امینی

این فر خانگی دارای 1 عدد ترموستات عقربه ای است و با دارا بودن 1 عدد شعله برنر خطی 45 سانتی می تواند حرارت مورد نیاز برای پخت انواع پیتزا را فراهم نماید، پخت پیتزا در این فر به صورت یکنواخت صورت گرفته و نتیجه ی پخت در این فر، پیتزایی ترد و خوشمزه خواهد بود. این دستگاه بسیار سبک است و شما می توانید از آن در پیک نیک، کمپینگ و مسافرت استفاده نمایید چرا که علاوه بر قابلیت اتصال به گاز شهری سوخت آن از طریق کپسول و چوب هیزم نیز فراهم می شود. از این فر می توان برای پخت انواع نان حجیم، پیتزا، برگر، استیک و… استفاده کرد،

فر پیتزا خانگی بوفالو

ابعاد فر پیتزا خانگی طرح بوفالو 42*70 سانتی متر بوده و این فر ارتفاعی برابر با 25 سانتی متر دارد. فر پیتزا خانگی طرح بوفالو به صورت رومیزی طراحی شده و وزن آن 14.5 کیلوگرم می باشد، این فر می تواند دمای 400 درجه سانتی گراد را فراهم کرده و امکان پخت 1 عدد پیتزا را در مدت 10 تا 20 دقیقه دارد.

 

فر ساندویچ و فلافل لبنانی

از این فر می توانید برای سرخ کردن انواع فلافل، سیب زمینی و آماده کردن برگر استفاده نمایید؛ علاوه بر این در زیر فر ساندویچ فلافل لبنانی 1 عدد فر پیتزا تعبیه شده که ظرفیت 9 عدد بشقاب پیتزا را دارد و اگر در منوی خود پیتزاهایی خوشمزه هم دارید می توانید از این فر ساندویچی استفاده نمایید. طراحان برای نمای این فر از ورق 50 استیل 430 استفاده کرده اند و به وسیله ی پروفیل های لوله ای از جنس استیل سقف و هود را به بدنه متصل کرده و این امر باعث شده که هود به صورت ثابت و محکم در جای خود قرار گیرد. بر روی این هود 1 عدد فن 15 سانتی متری تعبیه شده و قدرت مکش بالایی دارد به نحوی که می تواند انواع دود، چربی و بخارات حاصل از سرخ کردن غذاهای مختلف را از محیط آشپزخانه دور کند.

 

10 نکته طلایی برای افزایش طول عمر سبزی خردکن

یکی از نکات مهم برای نگهداری و استفاده از سبزی خرد کن های صنعتی تیز کردن تیغه های دستگاه است. تیز کردن تیغه ها علاوه بر بهبود کیفیت سبزی خرد شده باعث می شود فشار کمی به دستگاه وارد شده و سبزی خرد کن به سرعت دچار فرسودگی نشود.

2.    سبزی را قبل از خرد کردن خشک کنید

از دیگر نکات مهمی که برای استفاده و افزایش طول عمر دستگاه سبزی خرد کن باید به آن توجه داشته باشید خشک کردن کاملا سبزی است؛ به هیچ عنوان نباید سبزی را همراه با آب داخل دستگاه قرار دهید.

3.    نظافت سبزی خرد کن را فراموش نکنید

از دیگر موارد مهم برای افزایش طول عمر دستگاه سبزی خرد کن نظافت دستگاه است، شما می توانید نحوه ی صحیح شستشوی سبزی خرد کن صنعتی را در صفحه ی ” چگونه سبزی خرد کن را بشوییم ؟ “ مطالعه نمایید.

4.    کوچکترین خرابی را جدی بگیرید

اگر متوجه اختلال در عملکرد دستگاه سبزی خردکن صنعتی شده اید آن را جدی بگیرید چرا که یک خرابی کوچک می تواند به دیگر قطعات دستگاه آسیب وارد کند.

 

معرفی مهم ترین تجهیزات آشپزخانه صنعتی

تجهیزات آشپزخانه صنعتی به انواع مختلفی شامل تجهیزات پخت غذا، تجهیزات سرو، تجهیزات شستشو، تجهیزات سرمایشی و … تقسیم می شوند، اگر خریدار تجهیزات آشپزخانه صنعتی هستید با ما همراه باشید تا با اصلی ترین و ضروری ترین تجهیزات پخت و آماده سازی غذا آشنا شوید:

موتور سرخ کن صنعتی

در واقع دستگاه سرخ کن صنعتی به جهت سرخ کردن و تفت دادن انواع سبزی و پیاز در حجم و وزن های بالا طراحی و ساخته شده و یکی از ویژگی های آن استفاده از تفلون در کف ظرف آلومینیومی یا روحی است که مانع از چسبیدن مواد غذایی به کف ظرف شده و علاوه بر حفظ کیفیت از هدر رفتن و سوختگی مواد غذایی نیز جلوگیری می کند. دهانه ی این ظرف در حدود 100 سانتی متر بوده و همانطور که اشاره کردیم از آن در مصارف صنعتی مانند کترینگ، دانشگاه، اورگان های دولتی و… به جهت سرخ کردن انواع سبزی و پیاز استفاده می شود، این محصول دوام و مقاومت بسیار بالایی داشته و پایه ها از جنس فلز می باشد. این دیگ به وسیله ی شفتی از جنس استیل 304 که در کف ظرف قرار گرفته با 2 تسمه به موتوری متصل شده و این باعث می شود تا سبزی و پیاز کاملا همزده شده و مواد خوراکی به هیچ عنوان نسوزد. در زیر این دیگ نیز یک دستگاه اجاق پلوپز 3 شعله قرار گرفته که به گاز شهری متصل شده و حرارت لازم برای طبخ و سرخ کردن مواد خوراکی را فراهم می کند.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 خرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آوا امینی

میز کار زیر یخچالی 150 سانت کار میتوان در رستوران، فست فود، کترینگ، تهیه غذا و… استفاده کرد، وجود یخچال در بخش پایین این میز کار سبب میشود آشپز بتواند مواد اولیه را در یخچال و در نزدیک ترین بخش به خود نگه داری کند.

نمای این محصول از جنس استیل روکش دار خش دار می باشد، همچنین در ساخت این محصول از دستگیره های خارجی توکار استفاده شده است که با کمک مگنت های دوبلی که بر روی درب قرار گرفته است به راحتی میتوان درب را باز و بست کرد.

برق مصرفی میز کار زیر یخچالی برق تک فاز شهری بوده که البته میتوان آن را برای استفاده در کشور های دیگر نیز آماده کرد. پایه های این محصول ثابت بوده و قابلیت تنظیم ارتفاع دارد به طوری که میتوان ارتفاع پایه ها را 2 تا 3 سانتیمتر افزایش یا کاهش داد. البته پایه های محصول را میتوان در صورت درخواست مشتری به صورت چرخ دار نیز تعبیه کرد.

در بغل دو درب یخچال صنعتی بخشی به نام موتورخانه قرار دارد، در این محصول یک ترموستات دیجیتالی قابل تنظیم قرار گرفته است که میتوان به صورت دستی و با توجه به میزان برودت مورد نیاز دما را کاهش یا افزایش داد.

این محصول دارای موتور باکیفیتی بوده که برودت و سرمای کافی را برای نگه داری مواد خوراکی با حفظ کیفیت آن ها فراهم می کند، در ساخت میز کار از بهترین موتور های موجود در بازار از جمله موتور هایتک، سابکول، سیبریا، تایوانی یا دانفوس استفاده شده است.

 

یخچال کبابی 195 سانت

درب های یخچال توسط مگنت دوبلی که تعبیه شده است به راحتی باز و بست شده و به بدنه ی یخچال می چسبد همین امر باعث میشود از اتلاف برودت و سرما از داخل یخچال به بیرون جلوگیری شود. ضخامت شیشه های قرار داده شده بر روی درب ها 4*4 میلیمتر و فریم آن ها 10 می باشد.

یخچال کبابی دارای یک موتور ¾ قدرتمند هایتک میباشد که البته میتوان از برند هایی همانند دانفوس و سابکول نیز برای موتور استفاده کرد که همگی آن ها جزء با کیفیت ترین و قدرتمند ترین موتور های موجود در بازار می باشند. برودت و سرمای این یخچال توسط رادیاتور های با کیفیت که از طریق لوله های مسی که به موتور رسیده و از طریق انتقال گاز R134a  از موتور به رادیاتور تامین خواهد شد.

از دیگر ویژگی های یخچال طرح زانو 30 نمای شیشه ای آن اشاره کرد که به صورت 2 درب شیشه ای یا تک درب شیشه ای قابل عرضه است، می توانید از این محصول در آشپزخانه های صنعتی و سوپرمارکت های بزرگ استفاده نمایید.

یک عدد ترموستات دیجیتالی در بالای دستگاه قرار دارد و شما می توانید دما را از بالای صفر به منفی صفر رسانده و به راحتی دمای داخل یخچال و فریزر را تنظیم نمایید.

 

یخچال 4 درب طرح سامسونگ

نوع سیستم کنترل یخچال، مکانیکی دیجیتالی و جنس کندانسور مسوار با روکش رنگ الکترواستاتیک است، نوع اواپراتور آلومینیومی و توان مصرفی 550 وات میباشد.

این یخچال نیاز به برق تک فاز شهری 220 ولت داشته و مصرف روزانه ی آن 9.5 کیلو وات در ساعت می باشد، از نظر عایق بندی و اتلاف برودت و سرما خیالتان راحت! چرا که نوع عایق بندی این یخچال فوم پلی یورتان است.

سازندگان از شیشه های 2 جداره سکوریت برای این یخچال استفاده کرده اند و همانطور که اشاره کردیم این یخچال 4 درب لولایی دارد و برای بهتر دیده شدن مواد غذایی داخل یخچال و جلب توجه مشتری روشنایی LED مخفی داخل یخچال به کار رفته است، این یخچال با استانداردهای جهانی تولید شده و با توجه به عملکرد و کارایی فوق العاده ای که دارد خرید آن مقرون به صرفه می باشد.

 



:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : شنبه 26 خرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آوا امینی

اجازه دهید پیش از معرفی این محصول ابتدا در خصوص یخچال های پرده هوا اطلاعات مختصری را به شما ارائه دهیم، در این مدل از یخچال های صنعتی هوا از فن های موجود در کابین مکش شده و با عبور از اواپراتور سردخانه از دهانه ی فن بیرون فرستاده شده و دوباره همین هوا از فن به اواپراتور رفته و این مسیر تکرار می شود، معمولا این یخچال ها با طول 4 یا 6 متری تولید می شوند و همانطور که پیش تر هم گفتیم مناسب ترین یخچال صنعتی برای بازارهای میوه و تره بار، فروشگاه و سوپرمارکت های بزرگ هستند.

 یخچال پرده هوا 4 متری

یخچال پرده هوا 4 متری می تواند انواع گوشت، مرغ، ماهی، سبزیجات، میوه، آبمیوه، ماست، پنیر و… را در خود جای دهد این یخچال ها ظرفیت و گنجایش بسیار بالایی دارند و می توانید به جهت نمایش محصولات به مشتریان آن ها را در این یخچال به صورت تازه نگهداری کنید.

 

یخچال 2 متری سوپر مارکت

نکته ی دیگری که باید در خصوص یخچال 2 متری سوپر مارکتی بدانید امکان انتخاب طرح، رنگ و حتی ابعاد یخچال است در واقع مجموعه ی کیچن سنتر قادر است این محصول را با تمامی ویژگی های مورد نظر شما تولید و عرضه نماید.

میتوانید این محصول را مطابق با نظر خود خریداری کرده و در سوپرمارکت، لبنیاتی یا فروشگاه با چیدن انواع خوراکی ها این امکان را برای مشتریان خود فراهم کنید تا محصولات را به صورت تازه و خنک انتخاب کرده و خریداری نمایند. لازم است بدانید این محصول در برابر پوسیدگی، زنگ زدگی و دفرمگی مقاومت بسیار بالایی دارد.

 

یخچال نوشابه ایستاده 2 متری

خوردن یک غذای لذیذ و خوشمزه در کنار یک نوشیدنی خنک و گوارا قطعا دلچسب و لذت بخشه؛ برای همین هم صاحبین کسب و کارهایی مانند فست فود، رستوران، کافی شاپ، فلافلی، کترینگ، ساندویچی و… با خرید این یخچال صنعتی و چیدن انواع آبمیوه، نوشابه، دلستر، دوغ و آب معدنی؛ در کنار غذایی خوشمزه انواع آبمیوه و نوشیدنی های خنک را هم به مشتریان خود ارائه می دهند.

این یخچال علاوه بر ابعاد مناسب به صورت ایستاده طراحی شده و برای همین میتوانید به راحتی در مغازه ی کوچک خود از آن استفاده کنید، ابعاد این دستگاه 60*60 یا 60*70 سانتی متر بوده و ارتفاع آن به 2 متر می رسد. یخچال نوشابه ایستاده با برق تک فاز شهری کار می کند و برای همین مناسب تمامی کسب و کارها است.

 

یخچال شوکیک یک طبقه

همانطور که از نام این یخچال مشخص است از شوکیک برای نگهداری انواع دسر، نوشیدنی، کیک و شیرینی تر و خشک استفاده می شود و این محصول در ابعاد و مدل های مختلف تولید و عرضه شده و مدلی که ما در مورد آن صحبت میکنیم تک درب و به شکل رومیزی است.

اگر صاحب نان فانتزی، شیرینی فروشی، کافی شاپ، هتل، مسافرخانه هستید می توانید از این یخچال استفاده کنید؛ شو کیک رومیزی به دلیل ابعاد مناسبی که دارد قابلیت جابجایی آسانی داشته و به راحتی می توانید آن را در مغازه های کوچک یا اتاق و سوئیت های هتل قرار دهید. از جمله مزیت های یخچال شو کیک یک طبقه قرارگیری انواع خوراکی ها در معرض دید مشتری است؛ علاوه بر قرار دادن کیک و شیرینی شما می توانید انواع نوشیدنی، آبمیوه و آب معدنی را در داخل آن چیده تا خنک بماند.

 

 یخچال مینی 4 طبقه

مینی یخچال که با نام یخچال مینی بار هتلی هم شناخته می شود به دلیل ابعاد مناسب به راحتی قابل حمل و جابجایی بوده و به شکل ایستاده طراحی شده است. این یخچال دارای 4 طبقه و شلف های مستحکمی است که می توانید با جابه جا کردن آن ها ارتفاع طبقات را با توجه به نیاز و به دلخواه خود تغییر دهید.

 



:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : شنبه 19 خرداد 1403 | نظرات ()