نوشته شده توسط : آوا امینی

میوه ها و سبزیجات حاوی مقادیر زیادی ویتامین و فیبر هستند. با این حال این دسته از مواد غذایی به دلیل وجود آب میان بافتی، به سرعت فاسد و غیر قابل استفاده می شوند. خشک کردن مواد غذایی راه حلی است که با تبخیر سریع آب موجود در آن‌ها، دوام و ماندگاری را افزایش خواهد داد

دستگاه میوه خشک کن صنعتی ابتکار استیل محصولی است که با استفاده از آن می توانید در مدت زمان کمی حجم زیادی از میوه و سبزیجات مختلف را خشک کنید. میزان این ظرفیت حدود ۳۰۰ کیلوگرم در هر ۶ ساعت است و این ظرفیت بالا این میوه خشک کن را به یک محصول صنعتی کارآمد تبدیل می کند.

این میوه خشک کن گازی است و بوسیله یک عدد سانتریفیوژ هوای داخل دستگاه را تهویه می کند. در داخل این میوه خشک کن ۱۶ عدد سینی استیل تعبیه شده است که مواد غذایی روی آن ها قرار می گیرند. البته امکان کاهش تعداد این سینی ها بنا به درخواست و نظر مشتریان وجود دارد. در هر صورت این سینی ها باید از متریالی ساخته شوند که شستشوی آن آسان باشد. به این خاطر که به صورت مستقیم با موادغذایی ارتباط دارد.

این دستگاه ارتفاع نسبتا زیادی دارد اما نظر جابه‌جایی آن به آسانی انجام می شود. به علت ترمزدار بودن چرخ های زیر دستگاه در مکان مورد نظر شما به خوبی ساکن خواهد ماند.

ویژگی میوه خشک کن صنعتی

  1. ابعاد ۹۰*۱۲۰ سانتی متر
  2. ارتفاع دستگاه به همراه چرخ ها ۲ متر
  3. مناسب جهت خشک کردن میوه و سبزیجات
  4. مجهز به یک عدد سانتریفیوژ در بالای دستگاه
  5. دارای ۱۶ عدد سینی
  6. استفاده از ورق استیل جهت سینی های دستگاه
  7. بهره گیری از استیل خشدار برای بدنه میوه خشک کن
  8. ظرفیت تولید ۳۰۰ کیلوگرم میوه و سبزیجات خشک در هر شش ساعت
  9. بکارگیری از چرخ های ترمزدار در زیر میوه خشک کن جهت سهولت در جا‌به‌جایی و سکونت آسان

 

منبع: تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل



:: بازدید از این مطلب : 253
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 آذر 1400 | نظرات ()